Monday, January 26, 2015

***INI LAH SAYA***



Assalamualaikum...
sekian lama saya menyepi
kini kembali dengan berapi
menulis blog bukan sekali
mungkin berhari-hari


Saya Ahmad Azizul Hakim Bin Mohd Azli dilahirkan di Hospital Gerik dan kini menetap di Ipoh bersama keluarga tercinta. Alhamdulillah kini saya sudah berjaya menamatkan pengajian dalam Ijazah Sarjana Muda Perguruan di IPG KAMPUS PULAU PINANG. Banyak kenangan, pengalaman dan ilmu yang telah saya perolehi.



Tahun 4 di SK Seri Kelebang
FORM 5 di Izuddin Shah, Ipoh
Memori terakhir Kelas MT1 di IPG KPP
Juara Kucing Malaya IPG KPP

Banyak telah berubah
Dahulu single kini berteman
18 April 2014 detik bersejarah
ikatan terjalin kekal sehingga ke syurga~



Azizul Izni...peace yoo~
Segalanya sekejap sahaja berlalu. Bila diingat kembali memori lalu sungguh indah dan rasa mahu kembali pada waktu itu. Alhamdulillah, temuduga SPP juga telah lulus dan surat tawaran menjadi guru DG41 juga telah diterima. Kini menantikan penempatan untuk mengajar di sekolah. Saya berharap ditempatkan di tempat yang barakah bersama dengan isteri bagi memulakan kerier sebagai guru nanti.

sekian
wasalam
R
OAD TO BANGKOK

0 [kutuk][komen]:

Post a Comment

| Top ↑ |